Här finns lite samlade erbjudanden för oss som är med i föreningen.

Förening: Åbytorps Vägförening
Ert Konto: 540484

När du ska renovera kan du som medlem få minst 20% rabatt på färg, tapet och verktyg samtidigt som föreningen stöds.

Besök din lokala Flügger färgbutik och ange föreningens namn innan du betalar. Du får då minst 20% rabatt och föreningen får minst 5% i stöd för ditt köp.

Läs hela villkoren för Flügger Andelen här flugger.se/fluggerandelen

Vi har tillsammans med föreningen förslagit att vi kan komma ut och inspektera taket kostnadsfritt. Inspektionen utföres både utvändigt och om möjligt invändigt vindsutrymme. Ni får ett enklare protokoll med lite förslag för åtgärd. Går det att förlänga takets livslängd eller behöves det bytas.

Kan man utföra våra tjänster så kommer du/ni få en offert på vad det kommer kosta, inkl. rabatten på 15% som föreningen har förhandlat till sig.

Välkommen att kontakta oss på
Tel: 019-70 70 480
Mail: offert@renatak.nu

Med vänlig hälsning RenaTak i Närke AB (dotterbolag till RenaTak i Motala AB) Rickard Carlsson och Andre Rosell